Tapahtumia

Ei tapahtumia

Keskosperheiden kerhoillat

MLL:n Turun keskosperheet ry:n kerhoillat pidetään MLL:n perhetalo Heidekenillä Marakatin tiloissa, Sepänkatu 3, Turku

Marakatissa lapsille on leluja ja tilaa leikkiä. Siellä on myös keittiö mikroineen, jossa voi tarvittaessa lämmittää lapsen aterian.

Saavuthan paikalle terveenä, jotta pienet pysyvät terveinä. Tarjolla pientä purtavaa, tarjoilu on maksuton.

Tervetuloa mukaan myös kaikki uudet keskoslasten vanhemmat!

Olette tervetulleita tutustumaan kerhoiltoihimme, vaikka ette olisikaan vielä yhdistyksemme jäseniä. Kerhoiltamme ovat mukavaa yhdessäoloa muiden keskoslasten vanhempien kanssa. Tapaamisissa on vaihtelevaa ohjelmaa, johon otamme myös mielellämme ehdotuksia vastaan. Asiantuntijaluennoillamme saa myös tärkeää tietoa keskoslapsiin liittyvistä asioista.

Tarjolla on kahvia, teetä, mehua ja pientä purtavaa (maksutta) sekä mukavaa juttuseuraa! Tervetulleita ovat kaikki keskosperheet Turun ympäristökunnistakin!

Voit tulla joko yksin tai yhdessä perheesi kanssa. Toivomuksemme on, että kukaan ei tulisi paikalle sairaana, jolloin myös pienet keskoslapset voivat tulla mukaan. Toivomustamme on myös hyvin noudatettu, siitä kiitos kaikille kerholaisille. Jos tuntuu, että kotona seinät kaatuvat päälle ja minnekään ei uskalla lähteä infektioiden pelossa, tule mukaan kerhoiltaamme vaihtamaan kuulumisia muiden keskoslasten vanhempien kanssa!

Tervetuloa mukaan!

Toiminnan muodot

Osallistumisen tapoja on monia: voit kannattaa järjestön toimintaa rivijäsenenä ja osallistua yhdistyksen järjestämään toimintaan ja saada vertaistukea muilta jäseniltä.

Halutessasi voit lisäksi osallistua aktiivisesti lasten ja nuorten hyväksi tehtävään vapaaehtoistoimintaan. Panoksesi vapaaehtoistyöhön voi olla toiminnan suunnittelua ja toteuttamista, tempauksien ja tapahtumien organisointia, talkooapua jne. Päätät itse kuinka aktiivisesti haluat osallistua.

Jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa. Vanhoille jäsenille postitamme uudet jäsenkortit automaattisesti vuosittain maaliskuussa.

Jäsenyys kannattaa

MLL:n jäsenenä saat yleensä alennuksia MLL:n kerhomaksuista sekä Lapsemme-lehden neljä kertaa vuodessa. Lapsemme on Mannerheimin Lastensuojeluliiton laadukas jäsenlehti. Lehti lähestyy asioita lapsen ja perheen kannalta. Lapsemme-lehti on tietolähde ja virikkeiden antaja. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

Lisäksi saat alennuksia pääsymaksuista, majoituksesta ja muuta mukavaa...

Lue täältä kaikki jäsenedut:

Liittyessäsi MLL:n jäseneksi, liityt automaattisesti asuinpaikkakuntasi tai kaupunginosasi paikallisyhdistyksen jäseneksi. Mikäli haluat liittyä nimenomaan Turun Keskosperheet ry:n jäseneksi, muista kirjoittaa yhdistyksen nimi sille varattuun paikkaan hakemuksessa.

Jäseneksi voit liittyä täällä:

Katso valtakunnalliset jäsenedut

MLL:n liiton verkkosivuilta

Liittymällä MLL:n Turun Keskosperheet ry:n jäseneksi saat kaikki jäsenedut ja voit osallistua yhdistyksen tapahtumiin maksutta. Voit liittyä jäseneksi täällä - muista kirjoittaa hakukenttään yhdistyksen nimi "Turun Keskosperheet" (älä hae postinumerohaulla, muuten liityt asuinpaikkasi mukaiseen jäsenyhdistykseen).

Liity jäseneksi (www.mll.fi)

KERHOKIRJE: Yhdistyksemme lähettää kuukausittain sähköpostitse kerhokirjeen yhdistyksensä jäsenille. Kerhokirjeessä tiedotetaan kerhoilloista ja muista ajankohtaisista asioista. Jos olet yhdistyksemme jäsen, mutta et saa kerhokirjettä, ilmoita asiasta osoitteeseen minna.agge@gmail.com

Kannatustuotteita MLL:n verkkokaupasta!

MLL:n verkkokauppaan

Katso Marakatin ja Pikku-Heiskan ohjelma täältä.
Perhetalo Heideken.
Marakatissa on tilaa leikkiä.