MLL:n Turun keskosperheet ry:n hallitus

VarajäsenAnn-Mari Halénannmari.halen(at)nortool.fi
VarajäsenMinna Ylikotilamylikotila(at)gmail.com

Liity jäseneksi

Onko perheeseenne syntynyt keskonen? MLL:n Turun keskosperheet ry on vapaa­ehtoispohjalla toimiva keskosperheiden vertaistukiyhdistys. Kerhoilloissamme tapaatte muita keskoslasten vanhempia ja voitte jakaa kokemuksia heidän kanssaan. Olette tervetulleita vaikka koko perheen voimin tutustumaan yhdistyksemme kerhoiltoihin, vaikka ette olisikaan vielä yhdistyksen jäseniä. Toivomuksemme on, että kukaan ei tulisi paikalle sairaana, näin myös pienet keskoslapset voivat tulla mukaan. Toivomustamme on myös hyvin noudatettu, siitä kiitos kaikille kerholaisille. Eli jos tuntuu, että kotona seinät kaatuvat päälle ja minnekään ei uskalla lähteä infektioiden pelossa, silloin kannattaa lähteä mukaan keskoskerhoon. Tarjolla on kahvia, teetä, mehua ja pientä purtavaa sekä hyvää juttuseuraa.

• Jäseneksi pääset täyttämällä tästä linkistä tulevan lomakkeen.
  • Muista merkitä yhdistyksen nimen kohdalle Turun keskosperheet ry, muuten liityt asuinkuntasi MLL:n paikallisyhdistykseen.
  • Jäseneksi voi liittyä myös kerhoilloissa.
  • Jäsenmaksumme on 25 €. Maksu on perhekohtainen.
  • Jäsenmaksupankkisiirto tulee postitse yleensä maaliskuuhun mennessä.

Jos jo kuulut johonkin toiseen MLL:n paikallisyhdistykseen, voit liittyä jäseneksemme maksamalla yhdistyksen tilille (numero alla) vapaaehtoisen jäsenmaksun 7,50 €/vuosi, eli saman summan, mikä MLL:n jäsenmaksuista jää yhdistykselle. Ilmoitathan asiasta sähköpostilla puheenjohtajalle minna.agge(at)gmail.com liittymisestäsi sekä mihin paikallisyhdistykseen kuulut.

Voit myös tukea yhdistystämme lahjoittamalla lahjoitustilillemme sopivaksi katsomasi summan. Lahjoitustilin numero on 525904-231756

Jäsenmaksun maksamalla pääset osallistumaan toimintaamme, saat yhdistyksen kerhokirjeet sähköpostitse, Lapsemme –lehden, MLL:n jäsenkortin ja sen mukana jäsenetuja. Tästä näet MLL:n valtakunnalliset jäsenedut.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaamme!